onsdag 16 april 2014

Update!

Hej!
Först vill jag säga TACK till alla som läser vår blogg, att ha fler läsare varje dag gör mig så himla peppad på att fortsätta gör bra inlägg och skriva mer :D

Igår blev det lite uppdateringar på bloggen. Jag och Matilda fick hjälp av Matildas fina syster med att ta kort till headerm och presentationsbilden (tack Emma så jättemycket för hjälpen!). Ingen av oss är något teknikproffs, så det tog ett tag att få ihop allt, men nu är vi båda jättenöjda med resultatet. Förutom att vi fixade design här, så fixade vi också en profil på bloglovin', så att alla som använder det kan nu följa oss där.

Såhär halvvägs in i månaden så måste jag säga att jag är positivt överraskad över både min och Matildas prestation i vår utmaning, hittills har vi lyckats få upp ett inlägg varje dag. Hoppas att vi är lika duktiga resten av månaden!

Jag försöker planera lite kommande inlägg till bloggen, så att det inte blir tomt när månade är slut. Har tänkt att det ska komma ett inlägg om böcker på youtube och någon recension eller två. Vad skulle ni vilja se mer? Är ingen proffsbloggare, så jag tar gärna emot tips.
                                                     
                                                                                                                                   /Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar