torsdag 18 september 2014

Värsta Boken - bokutdelning i Brunnsparken

I Västra Götaland finns en organisation som heter Värsta Boken, som jag tror samarbetar med biblioteken i regionen och som finns för att se till att alla ungdomar har en bok att läsa.
På lördag, den 20 september, mellan klockan 14 och 16 så kan man komma till Brunnsparken i Göteborg och få en gratis bok. Om ni bor i Göteborg rekommenderar jag er att komma dit! Dels för att det alltid är trevligt med en ny bok, men också för chansen att träffa andra som älskar böcker.

Om ni inte bor i Göteborg, men bor inom Västra Götaland kan ni också få gratis böcker, men kanske vid andra tillfällen. Kolla Värsta bokens facebook-sida för mer info.
För er som bor utanför Västra Götaland vet jag tyvärr inte hur det ser ut, men kolla själva på biblioteken i er kommun och se om de planerar något liknande det som sker i Göteborg på lördag.

Kram  Josefin   

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för tipset, låter väldigt roligt så det blir ett måste för mig att gå dit...! :D
    Jag undrar om det är hela dagen den 20 september, eller inom en viss tid man kan gå dit för att hämta en bok? :)
    Jag vill även passa på att gratulera er otroligt fina blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klockan 14.00-16.00 på lördag :)
      Tack så mycket, nu gjorde du min dag :D
      Kram Josefin

      Radera