lördag 25 april 2015

Cover reveal of Carry on by Rainbow Rowell

I går kväll hände något som fick mig att hoppa upp och ner av glädje. Omslaget till Rainbow Rowells nya bok släpptes!

Såhär ser omsalget ut:



På Rainbows hemsida står det att boken kommer ut 6 Oktober. Boken kommer handla om Simon Snow. Simon Snow finns med som fiktionell karaktär i Rainbows bok Fangirl, så detta är en efterlängtad bok från oss som älskade Fangirl.

Jag hade helt missat att denna här boken skulle komma, trots att det avslöjades i december 2014. Därför blev det nyhet om bok + omslagsreveal på samma gång för mig igår. Tycker omslaget är jättefint. Kanske inte så fantasy-aktigt, men den passar bra ihop med resten av Rainbows böcker. Jag läste om handlingen här och det låter precis som den typ av bok jag gillar.  

Otroligt exalterad för Carry On: The rise and fall of Simon Snow!

/Josefin  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar