onsdag 21 maj 2014

Boy meets boy



Tänkte också uppdatera lite med vad jag läser just nu, men så läser jag samma bok som Matilda. Läste Harry Potter tidigare i veckan, men då jag har lånat boy meets boy från bibblan tyckte jag det var dags att ta tag i den nu. Hittills tycker jag den är jättemysig och har kommit kanske en tredjedel så jag hoppas att den fortsätter sätter vara bra.

Tegelstenarnas tegelsten
När jag är klar med boy meets boy tänkte jag antigen fortsätta på Sagan om ringen (har hållit på med den i snart ett år nu) eller läsa mer Harry Potter. Det känns lite onödigt att läsa Harry Potter när jag redan har läst den så många gånger och har jättemycket annat jag vill läsa, men samtidigt är det så härligt. Sagan om ringen kämpar jag på med ibland, men min bok är så tung att jag aldrig orkar ta med den hemifrån. Familjen har en inbunden version i stort format och med hela trilogin i en bok, det är nästan jobbigt att ha den i knät när jag läser. Därför tar det tid och jag kommer inte riktigt in i bok, eftersom jag läser andra böcker parallellt med den. Kanske borde jag låna en tunnare variant, så att jag verkligen kan ta tag i den hela och läsa klart Sagan om Ringen.

/Josefin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar