måndag 29 december 2014

Bokkram's christmas challenge dag 5 (Josefin)

Den bästa boken du har fått i julklapp

Jag har fått så mycket böcker i julklapp och då jag fyller år strax efter jul är det svårt att komma ihåg vad jag har fått i julklapp och vad jag har fått i födelsedagspresent.

En bok jag vet att jag fick i julklapp var "Sebastian Darke - Slaget om Keladon" av Philip Caveney. Kommer ihåg att jag tyckte den lät jättespännande och började läsa den nästan direkt när jag fick den. Samma sak med uppföljarna i den serien.

Jag har fått flera av Lassemaja-böckerna i julklapp och de var alltid mycket uppskattade när jag fick dem.

En bok som jag fortfarande läser, som jag fick för två år sedan är "Harry Potter: Film Wizardry". Det är en stor bok där de beskriver hur filmerna är gjorda. Den är superfin och jag gillar att läsa några sidor i den lite nu och då.

Kram från Josefin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar