torsdag 5 februari 2015

Den perfekta presenten

I veckan fick jag min sista födelsedagspresent för i år (tror och hoppas jag i alla fall) av en klasskamrat och det var inte vilken present som helst, utan ett noga utvalt läskitt. Det är så fint att jag bara måste visa det för er läsare.

 Först fick jag denna låda, helt ovetandes av vad det skulle innehålla...


 Och möttes av detta när jag öppnade locket. 
Jag förstod direkt vad det handlade om,
 men vi tar ändå en närmare titt på grejerna. 


                                       Etiketter att sätta i böcker, så att jag kan göra dem mina egna.


Alla behöver en bra mix av olika chokladbitar när det ska läsa, så det fick jag.


Te som jag inte har smakat än, men som luktar tång, fiskrens och måsskrik. Eller inte. 
Det luktar trevligt och faktiskt lite skärgård (fast de bra dofterna då).


 Ett bokmärke som min kompis knutit ihop själv. 
Är mycket imponerad.
                                                


Och till sist ett doftljus som luktar apelsin. 


Tack så jättemycket för detta Alice! Nu hinner jag inte skriva mer, för jag ska krypa upp i min fåtölj med Utvandrarna (Vilhem Moberg), skärdgårdste och några chokladbitar.  

/Josefin









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar