onsdag 18 mars 2015

The perks of knowing an actress

Hej kära ni! Jag ber stort om ursäkt att jag inte bloggat på länge, har haft fullt upp med att söka till Svenska Skolan i Kenya där jag förhoppningsvis kan gå mitt andra år på gymnasiet (Yey!). 

I alla fall, en kompis som heter Wilma har vart med i filmatiseringen av Jessica Schiefauers bok Pojkarna (filmen kommer ut i sommar!). Där spelar hon karaktären Bella, och häromdagen fick hon träffa Jessica och hon gav ut böcker till skådespelarna. Detta ledde till att Wilma gav mig en bok igår. 

Jag typ svimmade. SER NI ATT JESSICA SKRIVIT MITT NAMN!? *fangirling*

Okej, nu har jag lugnat mer mig. Det var mest detta jag ville dela med mig av. 
Om ni har läst boken, vad tyckte ni om den? Och är ni taggade på filmen? 
Jag är! 

Ha en go fortsatt väcka! 
Kramar Matilda

2 kommentarer:

  1. Berättade jag att Jessica var på vår skola och pratade om sitt skrivande? /Josefin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shit! Var hon?! Hur var det? :D
      Tror inte du har berättat, men är inte 100 % säker! Jag och mitt minne du vet… ;) <3 Kram!
      /Matilda

      Radera