tisdag 15 april 2014

En bok som är på din "att läsa"-lista - 30 days of books




Det finns över 60 böcker på min ”att läsa”-lista på goodreads och jag vet ännu fler böcker som jag gärna vill läsa. So many books and so little time. En bok som jag har hemma och väldigt gärna vill läsa, men inte har tagit tag i än är första delen i torka aldrig tårar utan handskar-serien. Jag köpte boken på Bokmässan i höstas när man hade chansen att få den signerad av Jonas Gardell.Varför jag inte har lyckats läsa denna  bok än, trots att jag vill, är svårt att säga. Dock kan det bero att jag redan har sett lite på sista filmen. Är så sur på skolan, för de tvingade mig att se typ sista halvtimmen av sista delen i filmen/tv-serien. Jag vill fortfarande gärna läsa, men det känns lite meningslöst när man redan vet hur det hela slutar.

Jag och Jonas när han signerar min bok, yay!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12074185/?claim=knbnggb6cp2">Följ min blogg med Bloglovin</a> 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar