lördag 20 september 2014

Äntligen!

Hej fina vänner! I våras ungefär reserverade jag boken Four avVeronica Roth (en samling noveller från Fours perspektiv, från serien Divergent) och det var väldigt många andra som hade samma tanke. Så, häromdagen fick jag ett sms från biblioteket då det stod att min reservation kommit (tjoho!). Så snabbt som attan begav jag mig av, och lånade den efterlängtade boken!
The One and Only
Dock är den på svenska, och jag har läst de andra böckerna i serien på engelska, då det blir en liten omställning i huvudet. Men men, sånt händer!













Jag passade även på att låna fortsättningen på Legend av Marie Lu, som jag läste i somras, som heter Prodigy. Den ska bli spännande att läsa, och se om jag tycker om den lika mycket som första boken.













Hoppas ni alla har det härligt i skolan/jobb! Kommentera gärna om ni har lust, om vad som helst!
Många kramar från Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar